2021-08-09
“Za komunikat odpowiada nadawca”
Praca jednak to nie stacja kolejowa, gdzie ktoś nadając:
-“pociąg pospieszny ze Szczecina do Rzeszowa odjedzie z toru 1 przy peronie 3”,
nie oczekuje interakcji.
Dialog ma więcej stron – nadawców.
Wszystkie strony rozmów są współodpowiedzialne za wynik.
Pozwolenie sobie na przebywanie/rozmowę w porządku rozumienia w miejsce nadmiernego porządku czynu zwiększa szansę na głębsze zrozumienie i lepszą współpracę.
Wymaga też autentycznej intencji stron – że chcą się porozumieć i współpracować.
Intencja nie ogranicza się do warstwy werbalnej – ta jest raczej wtórna.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapraszam na bezpłatne 4 h szkolenie wprowadzające do Poli-techniki komunikacji 2025!
Startujemy – 28 lipca!
Są dwa terminy każdego dnia – poranny i wieczorny
Nie zdążysz – nie szkodzi – otrzymasz dostęp do nagrania. To oczywiście nie to samo, ale wartość nadal będzie.
Całe szkolenie to 4 dni (środy) po 1 h. Ostatnia – 1 września.
Zapisz się przez link:
Zapraszam serdecznie.
Wiesz co chcesz powiedzieć.
Słyszysz to co mówisz?
//może słyszałxś już koncepcję, że mówisz prozą? 😉 //
“Odpowiednie dać rzeczy słowo”
Jaka to jest wartość usłyszeć co ktoś usłyszał, jak odbiera Twoje słowa?
Zobaczyć gdzie warto poświecić latarką w poszukiwaniu lepszych i bardziej produktywnych rozmów?
To nie jest tak, że ja zawsze wszystko mówię “absolutnie idealnie” (zwłaszcza w silnych emocjach).
Mając jednak wiedzę i doświadczenie co jest/może być istotne,
stojąc równocześnie nieco “z boku” w roli prowadzącej warsztat czy sesję,
– dużo łatwiej jest mi wyłapać pewne aspekty wypowiedzi.
Dodatkowo nie jestem “stroną”/realną adresatką, więc łatwiej mi mówić o moich spostrzeżeniach w tak zakontraktowanej relacji.
Chcesz spróbować co Ci to da?
Zapraszam:
Zapisz się na bezpłatne szkolenie, by poznać podstawy teoretyczne.
Zapisz się na bezpłatną sesję, żeby zobaczyć jak pracuję i co ci to daje.